11 września 2011

11. Rodzina de Bijou cz.3

Hej! wiem , że ta notka miała pojawić się tydzień temu no ale wiecie ... szkoła.U mnie to nie tylko ta zwykła ale i muzyczna.
Tak , tak nie pomyliliście się szkoła muzyczna.Gram na akordeonie .Już prawie gram 2 kolędy :).W zwykłem szkole mam już 6 z matmy więc jest dobrze :D.No ale to nie blog o moich przeżyciach więc dodaje kolejną część  historii mojej rodzinki.


Następnego dnia jak zwykle o godzinie 08:00 pojechała do pracy.Nie spodziewała się , że to jej szczęśliwy dzień.Po wszystkich lekcjach z tymi bachorami Jacq poszła odłożyć dziennik . Wtedy zaczepił ją dyrektor.
-Mam dla Ciebie dobrą wiadomość Jacqueline.Dostałaś awans .Teraz będziesz uczyć tu obok w liceum-powiedział dyrektor wskazując drugi budynek.
-Naprawdę dziękuje Panu bardzo !-powiedziała z radością Jacq.
-Jutro ma pani się stawić u mnie . Twoja nowa pensja to 754 simoleony.

Jacq ciesząc się bardzo zaprosiła swojego chłopaka do Chińskiego klubu wypoczynkowego Wieża " Niebiański łuk".
Na miejscu jak zwykle musieli się pocałować.
  
Tym razem oni zakochali się w sobie.Wiedzieli , że z tego może coś wyjść .
 
Jacq ,wiedząc jak zaparza się chińska herbatkę,zaprosiła swojego Jeo do stoliczka.
 
Po herbatce postanowili zagrać w Mahjonga .
 
 
Jacq zgłodniała więc postanowiła pójść coś zjeść.
 
 
Po obiedzie postanowiła pomedytować w ciszy.   
 
Potem postanowiła kupić sobie gry i biżuterię .
 
 
Na łonie natury :).
 
Potem Jacq zadzwoniła po taksówkę . Czekając na nią spotkała Mrocznego Kosiarza który ukłonił się jej ( może Jacq jest jakąś królową :) )
 
Potem pojechała do  domu umyć się i spać.


INFORMACJE:

-Notki będą pojawiać się raz na tydzień ,

-W następnej notce postaram się dodać zdjęcia akordeonu mojego kochanego instrumentu,

-Od 18.09 będziecie mogli zaistnieć na blogu. Jak ? To proste. Wystarczy zrobić w Simsach ( obojętnie jakich) ciekawe zdjęcie/a które umieszczę w specjalnej zakładce.Najciekawsze zdjęcia będą pojawiać się na początku notki.( zdjęcie będą oczywiście inne)

- I co ja jeszcze chciałem ? Acha dzięki za wszystkie komentarze :) i proszę o nowe opinie .

To chyba tyle.Kazanie skończone ,możecie komentować ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz