18 września 2011

Akordeon - mój instrument.

Witajcie!
Dziś notka o akordeonie a na końcu kilka informacji.

A OTO MÓJ AKORDEON 

 
Ciekawostki :
Akordeon należy do rodziny instrumentów klawiszowych .
Te guziki które widzicie na zdjęciu to basy .Akordeon posiada 8, 12, 24, 32, 60, 80 lub 120 basów.Mój posiada 80 basów.
Miech trzeba otwierać i zamykać z taką samą siła by dźwięk był taki sam.

Informacje:

-Od dzisiaj możecie mi przesyłać swoje zdjęcia z simsów (najlepiej z jakimiś napisami) które będę umieszczał w specjalnej zakładce " Wasze Zdjęcia" oraz na początkach nowych notek.

-Dzięki za wszystkie komentarze i proszę o nowe .

Wiadomość do AgnEs :
Specjalny dyplomik prześlę Ci jutro , gdyż pracuję jeszcze nad jego "budową".

Pozdrawiam moją kochaną elitę !
Do następnej notki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz