17 października 2012

To nie tak jak myślicie...

Na początek może przywitam was gorąco po tak długiej rozłące . Chcę wam przedstawić powód mego chwilowego " odejścia ". Odejścia ... hm to chyba zbyt mocne słowo ...  Wykluczenia z blogowania . Tak , byłem wykluczony . Nie w prawdziwym znaczeniu ale tak , nie mogłem pisać . A wszystko przez cholerne coś , co zablokowało mi dojście do konta email na gmailu . W konkursie u Domiiina nie mogłem wysłać pracy bo nie mogłem . Spie...liło mi cało przeglądarkę . Dopiero jakiś tydzień temu pobrałem nową . Tym razem nie Mozillę lecz Google Chrom . Jest lepsza . Rozpisywać się wam tutaj nie będę . Jak chcecie to AgnEs. wam o wszystkim opowie . On wie o tym gdyż pomagała mi w tych trudnych chwilach . No ale zaraz .. AgnEs. zawiesiła bloga . Czemu teraz wszyscy chcą odejść ?  Mam wielką prośbę do niej . Niech szybko wraca ! 
       Ja już nie będę wam tu przedłużał . Poprzenoszę znowu wszystkie notki i zacznę od nowa . Elita mi się rozsypała więc tworzę nową . Jacyś chętni ?
Do napisania !

6 komentarzy:

  1. dziękuję :) super, że wracasz :3 niestety wszyscy teraz odchodzą :< czekam na nn :3

    OdpowiedzUsuń
  2. dla Ciebie zawsze znajdę chociaż chwilkę ;)
    a pomoc Tobie i innym blogerom to dla mnie sama przyjemność, zauważyłam właśnie, że strasznie dużo osób, włącznie niestety ze mną zawiesiło swoje blogi, napewno swoje też dała ta sprawa przenoszenia blogów z Onetu tutaj ;/
    bardzo się cieszę, że chcesz, żebym wróciła i mam nadzieję, że to nastąpi, niestety nie potrafię Ci tego obiecać, ale pamiętaj, że zawsze możesz do mnie napisać ;)
    z resztą, każdemu z chęcią pomogę, Pan Sim ma do mnie kontakt, wiec zawsze możecie poprosić go o mojego e-maila, czy jakiś inny namiar ;)
    Pozdrawiam Cię gorąco i mnóstwa sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie , że wracasz ! Zawsze wiedziałam, że nie odejdziesz bez pożegnania. Czekam na rodzinkę de Bijou jeśli ją jeszcze masz ;) . anna123

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się że jesteś. Teraz jest szkoła także każdy mniej bloguje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że znów wracasz! :)
    Zmieniam oczywiście Twój adres w linkach i czekam na nn! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możemy dodać się do elit ale nie obiecuje że zrobie to w tym tyg dlatego bo mam zaległości po szpitalu i chociaż ty nie odchodzisz

    OdpowiedzUsuń