20 sierpnia 2011

7. Wyniki głosowania .

Hej ! Dziś dodam wyniki głosowania pt "Które otoczenie z Simsów 2 podoba ci się najbardziej" chociaż wychodzi , że w NN miałem dodać kolejną część rodziny Widmo no ale nie miałem czasu by grać w simsy bo przez tydzień miałem remont domu no i po remoncie W NOCY dowiedziałem się że następnego dnia jadę z mamą i młodszym bratem na wakacje do Skorzęcina , tak więc nie mogłem się z wami skontaktować i bardzo was za to przepraszam.No ale nie będę się już tu skarżył i przejdę do wyników głosowania.

A więc :

Najwięcej czyli 5 głosów zdobyła Jaskinia Pokrzyku! (50%)

2 Miejsce zajęły razem otoczenia Miłowo i Dziwnowo! które zdobyły po 2 głosy(po 20%)
 A 3 i ostatnie miejsce z jednym głosem zajęła Werona! (10%)

Jeszcze raz bardzo was przepraszam i proszę o komentowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz